Jump to content

Even voorstellen; nog in twijfel wel/niet + vraag lipofilling

Recommended Posts

Hallo iedereen! 

Ik zal me even voorstellen, ik ben 28 jaar en werk parttime als onderzoeksmedewerker en daarnaast heb ik mijn eigen praktijk als gewichtsconsulent. 
Al zolang dat mijn borsten zijn uitgegroeid, dus zon 10 jaar, ben ik ontevreden over mijn borsten. Ik pas een cup 70b, maar beter passen de 75a en ik draag altijd push up met vulling. Bikini’s zijn ook drama. Ik ben slank, 171 lang en 56 kilo, maar mijn “vet” centreert zich als een soort zwembandrand. Ik ben wel vijf kilo zwaarder geweest, maar nul verandering in mijn borsten. 

Ik zie overigens wel eens meiden met ook kleine borsten, en vind dat vaak helemaal niet lelijk. Ik vind gewoon mijn vorm niet mooi, niet mooi rond, tever uit elkaar, tepels tegroot tov wat er voor vulling achter zit haha. 

Nu eindelijk durf ik de stap te zetten voor een consult. De enige twijfel die er bij mij eigenlijk nog is is de veiligheid. Er is een ander forum over borstimplantaten waar vooral de negatieve kant wordt belicht. Als ik al die horrorverhalen leest begin ik toch te twijfelen. Daar staat dat siliconen altijd “zweten”, ook zonder scheuren, en de deeltjes vroeg Of laat door je lichaam gaan wat allemaal vage klachten geeft. Dus naast de ASIA en bekendere bijwerkingen, ook allerlei andere klachten en ontstekingen. 

Ik ben daarom erg pro lipofilling, maar daar heb ik waarschijnlijk te weinig vet voor ;’) 

Ik ben wel benieuwd; zijn er slanke dames hier die lipofilling hebben gedaan? 
en ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die al een poos terug (>5 jaar) een borstvergroting hebben gedaan, heb je bepaalde klachten ervaren?

Mijn eerste consult staat gepland op 16 oktober bij dr Bruekers in het Diak!

• Like 1
  • Replies 7
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hallo iedereen!    Ik zal me even voorstellen, ik ben 28 jaar en werk parttime als onderzoeksmedewerker en daarnaast heb ik mijn eigen praktijk als gewichtsconsulent.  Al zolang dat mijn bors

Ik heb me in eerste instantie ook verdiept in de lipofilling. Nu heb ik zelf genoeg donorvet, maar wat je toch leest is dat je meerdere operaties nodig hebt om een beetje resultaat te krijgen. En net als mijn arts zegt met vet kun je heuveltjes creeeren en geen bergen (waar soms heuveltjes genoeg is hoor). Maar er verdwijnt heel veel vet binnnen 3 maanden na de ingreep.

Maar laat je vooral voorlichten voor de mensen die er voor hebben geleerd. 

In mijn geval had ik mild tubulaire borsten en was voor het herstel van de vorm een prothese die de vorm erin drukt echt een must. Ik ben nu superblij met mijn resultaat. Ik zal je toevoegen aan mijn album. 

@Nog even wachten dankjewel! 
Ik had jouw operatieverslag(en) al gelezen. Heftig traject hebt je gehad maar hopelijk alles goed nu! 
Ik had ook al bij blooming gekeken en zag supermooie resultaten voorbij komen (met protheses dan wel) maar blooming is wel de allerduurste volgens mij ? 

Ik wacht mijn gesprek met bruekers bij het diak even af en als het toch prothesen worden dan misschien ook maar consult bij Vd Pot!

Ja blooming is niet goedkoop (understatement), maar het is er echt top. Alles is goed geregeld en de nazorg is ook superm Je blijft ook standaard een nacht overnachten wat ik heel fijn vond.

En ik kreeg idd 3 operaties voor de prijs van 1, al had ik liever geopteerd voor 1 operatie hoor ?. Gister op 3 maanden controle geweest en zowel de arts als ik zijn zeer tevreden.

• 4 weeks later...

Weer even een update. Ik ben inmiddels op consult geweest bij dr bruekers in het diakonessenhuis. Ondanks dat in de mail stond dat de afspraak maar 20 minuten zou zijn, heb ik er zeker 45 minuten gezeten. Hij heeft heel veel uitgelegd, ook over de mogelijke risico’s. 
Ze werken alleen met mentor siliconen, en advies voor mij is 200-225 cc gladde ronde moderate plus protheses achter de spier.  Heb al wat rondgekeken in openbare albums op dit forum, maar als er nog meer   Met soortgelijke prothese zijn kijk ik graag mee ?

Hoewel dr bruekers aangaf dat er op basis van huidige wetenschap geen verschil is tussen hydrogel/saline/siliconen op risicos, neig ik toch naar het idee dat hydrogel minder kans geeft op klachten?  

Vrijdag 5 november heb ik nog een afspraak bij blooming, die werken volgens mij ook met hydrogel protheses. Maar las ook dat ze niet leverbaar zijn op dit moment, ben benieuwd waarom en wat de levertijd is. 

Want ja, nu ik me er zo mee bezig houdt heb ik toch liever vandaag dan morgen grote borsten ? alleen de mogelijke risicos zitten me nog wat in de weg. 

en de kosten enigszins, kosten bij dr bruekrs in het diak zijn €3055, bij bloomimg €4000+ ? Mijn cv ketel is kapot gegaan en moet vervangen worden, a €2000 ...

@Goow heb je nog navraag gedaan voor lipofilling? Ik ben bij verschillende artsen op consult geweest ook omdat ik de horror verhalen had gelezen. Ik heb nog genoeg vetjes op de heupen en dacht..... 2 vliegen in 1 klap dus hup ik laat het op mijn kont weghalen en waar ik te weinig vet heb en ontevreden ben plaatsen. alle 3 de artsen waar ik op consult ben geweest zeiden hetzelfde. Wil je met liposculptuur/lipofilling het effect van borsten gaan creëren dan ga je dat niet redden met lipofilling. Het heeft inderdaad net zoals @Nog even wachten zegt je kunt daar kleine heuveltjes mee creëren maar geen hele cupmaat (ten) mee creëren. 

7 uur geleden, Goow zei:

@Boobcar Owja vergeten te melden, maar heb te weinig vet ? 

Wat ga jij doen? 

Ok. Ik heb woensdag mijn 2e pas sessie maar de vorige keer adviseerde hij mij 380 cc anatomisch voor de borstspier . Om deze vulling te kunnen creëren met lipo had ik geloof wel 6 operaties nodig en zou je nooit het resultaat gaan behalen als met een prothese .

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.